Napady pro novy graficky konfiguracni nastroj

Milan Hruška mhruska na atlas.cz
Středa Únor 7 19:52:39 CET 2001

Prominte mi pomalejsi reakci - potize s modemem.

No kdyz by ta knihovna byla napsana tak jak ja si to predstavuju :-))), tak
by ten aplet poslal jenom neco jako "Chci zobrazit konfiguracni moznosti
bindu, a to pro rozhrani KDE 2.0". Predstavovat si muzu co chci, ale pak to
napsat :-(((

Prave to je ten problem - neumel bych to napsat tak aby to fungovalo, bylo
to bezpecne, melo to vsechny pozadovane vlastnosti, atd. S kazdou z
technologii ktere jsem zminil jsem seznamen pouze povrchne :-(((. Proto jsem
take poslal jenom plane teoretizovani misto prvni betaverze.

Chtelo by to proste lidi ktere tato myslenka zaujme natolik, ze ji zacnou
realizovat (ja zadne takove osobne neznam). A podle zjistenych ohlasu (pouze
dva lide), si take myslim ze najit je nebude az tak jednoduche.

Na webmin jsem se dival, opravdu nevypada spatne, ale preci jen jsou veci
ktere se pres web delaji obtizne.

Milan Hruska

PS: Kdyby nekdo videl muj zdrojovy kod v C tak by se zhrozil. Maximalne tak
Visual Basic nebo Python, ale v C jsem jeste fungujici smysluplnou aplikaci
nenapsal (vlastne jo, ale tam nebyla zadna prace s retezci, ta mi dela
opravdu velike problemy).

Ji?í Mlíka <jmlika na volny.cz> píše v diskusním
příspěvku:9525s8$2u2j$1 na news.vol.cz...