Binarni kopie harddisku

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Únor 7 20:36:48 CET 2001

> PS: existuju predza utilitky co dokazu kopirovat cele disky/particie.
> Ak nepoznaju konkretny FS tak to skopcia fyzicky.

Myslim, ze mc pusteny rootem (aby zachovaval nastaveni prav) udela tu samou
sluzby jako tar | tar.
Zdenek Mazanec
Mimochodem, zkousel jsem to a prekvapive to fakt funguje. Fakt staci vhodne
nastaveny mc. (Plus update lila pochopitelne)