pakety na vadnem kabelu

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Středa Únor 7 18:41:24 CET 2001

On Wed, 7 Feb 2001 14:02:14 +0100, Stanislav Meduna wrote:

:>To je zajimavy napad. Mohl byste me trosicku nakopnout, na ktery
:>zdrojak se mam zamerit ? Hrabat se v kernrlu neni moje sina stranka

: Nemam zial momentalne zdrojaky poruke. Doma skusim pozriet,
: ale ktovieako sa tam nevyznam ani ja.

No, to by bolo na dlhsie hladanie :-( Skusil by som zobrat
zdrojak driveru konkretnej karty a pred output rutinou
v interrupte (to uz si musite najst sam) dat nejake
udelay(10) a.p. Je to strasna prasacina, ale na test
by to mohlo stacit.

Zdravi
--
                               Stano