rozdil v zobrazeni obsahu RPM v MC (RH 6.1 a 6.2)

Radek.Vybiral na vsb.cz Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Únor 7 23:10:39 CET 2001

On Wed, 7 Feb 2001, Ji?i Mlika wrote:

> Hmm, to je sice hezke, ale z pohledu uzivatele je to podle meho nazoru
> spise horsi. Jde to predelat na puvodni chovani?

Neni. Myslel jsem si to taky, ale je to daleko prehlednejsi, kdyz se
nemicha v jednom vypisu informace HEADER, INSTALL, UPGRADE, INFO a ruzne
cesty, kam se balik instaluje, napr. /etc, /usr/lib atd.

Je takovy problem jeste jednou zmacknout enter na souboru CONTENT.cpio?
U me to teda problem neni, jde proste o zvyk...

R.V.