Problém s připojením modemu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Únor 8 00:13:13 CET 2001

On Wed, 7 Feb 2001, Jan Chroust wrote:

> Nainstaloval jsem si Linux RedHat 6.2 a jsem teprve začátečník. Studoval
> jsem všechny možné příručky, ale stejně se mi nepodařilo připojit se na
> internet přes modem. Linux modem nenašel jako hardware. Potřebuji poradit,
> jak ho tam dostat. Mám modem 56K s chipsetem Rockwell.

Jaký modem? Interní - externí - kam připojen atd.....
Pokud to máš interní winmodem vyhodit.
Jinak do udělat link /dev/modem na soubor /dev/ttySX - místo X 0,1,2 nebo
3 podle toho na jaký com port to máš připojeno.

Příklad  ln -s /dev/ttyS1 /dev/modem

Dále je nejrozumější pro tebe spustit linuxconf jako root a nastavit zde
další parametry:
konfigurace - síť - klienti - ppp atd......
konfigurace - sit - klienti - specifikace name serveru

připojení modemu /sbin/ifup ppp0
odpojení /sbin/ifdown ppp0

Jinak existují i jiné programy třeba wvdial.

Jinak pro kontrolu komunikace s modemem můžeš použít minicom a můžeš
modemu přímo zadávat AT příkazy.

Jinak napiš přesně co jsi udělal a co ti nefunguje!

PS. Nápovědu získáš pokud napíšeš man program, info program, nebo na HD v
/usr/doc

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.