StarOffice 5.2 od SUSE - kde je ?

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Únor 8 06:09:21 CET 2001

> [...]
>
> A Chip sa musi tiez radovat: na obalke neprehliadnutelne
> "StarOffice 5.2 CZ - plne lokalizovana verze", vovnutri
> listocek s ospravedlnenim kvoli "technickym dovodom"
> (hahaha) a na www.chip.cz:
>
>   31.1.  Distribuce Chipu 2/01 se opozdí
>   Krátce: Z důvodu nejasností ohledně
>   autorsko-právních otázek jsme byli nuceni na
>   elektronikcé příloze Chip CD nahradit lokalizovanou
>   verzi balíku StarOffice jiným produktem. Za toto
>   nečekané zdržení (maximálně několik dní) se
>   čtenářům omlouváme.
>
> Vivat SuSE, po tom, aku reklamu vam Chip robi,

No je to tak, CHIP si radne naletel a nadelal si jedine skodu lisovanim CD,
ktere musel pred vydanim stahnout a nahradit jinymi:

***
Preju pekny den,

> Dockal jsem se konecne dnes rano CHIPu na novinovem stanku a
> k memu zklamani
> jsem zjistil, ze z technickych duvodu neobsahuje StarOffice
> 5.2 CZ pro linux
> od SuSE.

Bylo to jinak, a horsi. Ozval se Sun, ze nazev StarOffice CZ, kery
Susaci produktu dali, porusuje jeho prava. Suzakum bylo hej, ti to jen
stahli z webu, ale my museli delat nova cedecka a stara vyhodit -- to
ale nikde nesirte, prosim, to je jen vysvetleni pro Vas.

S pozdravem J. Chladek
*****

Tu zpravu od redaktora CHIPU jsem mel od 31.1.2001, kvuli dobrym vztahum
jsem to na jeho prani nesiril dal. Nyni uz se to provalilo a je to jedno.
Zajimava je  v tomto smeru reakce SuSE, ktera tudy sla kolem stejneho data.
Rozhodne nepriznava, ze porusili prava SUNu, ale ze balik stahli kvuli
dalsim upravam a vylepsenim.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz