Samba 2.0.3 -> 2.0.7 - doplnek

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Čtvrtek Únor 8 07:04:41 CET 2001

Takze odpoved - RTFM.
cist ho dobre a hlavne cist manual k te verzi, kterou pouzivam.
Konkretne, v teto verzi samby je nutne nastavit
logon home = \\%L\%U\.profiles (napriklad)
misto
logon path = \\%L\%U\profile (nebo \\%N\%U\... jak bylo ve verzi 2.0.3)

mejte se pekne

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
0508/ 311 705