Pouziti PHP4 a MySQL

Mirek Novak mirek.novak na centrum.cz
Čtvrtek Únor 8 08:17:49 CET 2001

Radek.Vybiral na vsb.cz píše:

> Takze tomuhle taky neverte!
>
> PHP nema defaultne zakompilovanou zadnou podporu pro databaze. Pokud se
> bavime o klasickem tar.gz baliku. Pri configure ze zepta na defaultni
> cestu, kde predpoklada instalaci knihoven pri databazi. Kdyz tam
> prislusne knihovny najde, podporu zakompiluje, kdy z tam nejsou, zadna
> podpora v PHP neni.
>
> R.V.

S tim nesouhlasim, moje verze php 4.0.4pl1 _MA_ defaultne nastaveno --with-mysql v
configure (staci si vyhledat retezec '--without-mysql') scriptu tj. pokud ho
spustite bez parametru a _MATE_ nainstalovano MySQL (overuje existenci mysql.sock)
nebo alespon klienta (mysql.h) kompilace probehne OK.

Vas problem je spise v tom, ze menuzete se serverem navazat spojeni.(BTW pokud by v
php nebyla zakompilovana podpora pro MySQL interpreter by zarval ze nezna
mysql_connec() ...). Zkuste ho konektnout pres IP adresu - v databazi musite mit
povolen pristup z Vaseho klienta.

Mirek Novak