pakety na vadnem kabelu

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Únor 8 11:08:15 CET 2001

Breta Benes schrieb in Nachricht <3a825ed8$1 na news.cvut.cz>...

>Rad bych si to take zkusil zmerit. PSV-metr mam, ale kolik a ceho tam
>mam pustit? Umim jen 27 MHz, PSV-meter mi chodi tak asi od vykonu
>1W, t.j. cca 7V. To do toho muzu pustit?

Bohuzial, expert nie som, takze ma berte s rezervou. Ked ten kabel
vytiahnete zo sietovky a mate ho korektne ukonceny, v najhorsom
vyhori terminator a ten stoji par korun (ale 1 W by zniest mohol).
Ono by sa to malo testovat pri rovnakej frekvencii, ale tych 27 MHz
nebude zase tak daleko a pokial ten balun (nie baloon, to je
z balance-unbalance) nie je nejako tragicky frekvencne zavisly,
pre orientaciu by to stacit mohlo.

Zdravi
--
                                               Stano