PostgreSQL a omezana prava uzivatelu

Čtvrtek Únor 8 14:06:50 CET 2001

> Nedokazi to nakonfigurovat tak aby z localhostu mohl uzivatel A mohl
> pristupovat do databaze A a uzivatel B do db B. Ne A do B atd. Dal mit
> superusera ktery muze vsude, tudiz i pg_dumpall

	Pres pg_hba.conf sdelujete predevsim odkud je mozno se prihlasovat na
postmastera, nevim nakolik to funguje primo nad databazemi (PgSQL v tom
ma stale nektere mezery). Co vsak silne doporucji a co zcela jiste resi
Vas problem jsou prikazy grant/revoke primo v SQL... - temito udelate
opravdu hodne... (predevsim udelejte revoke from public on...)

> Diky za nakopnuti. (BTW: manual k pgsql v tomle ohledu je na nic)

	Souhlas, teprve po letech jsem si optimalizoval model, ktery funguje...
uzivatel A (writer) muze jen zapis, uzivatel B pracuje s daty nebo
uzivatel A (reader) umoznuje pouze cteni, uzivatel B s daty pracuje... a
podobne modely.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno