Re: Vývojové prostředí

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Čtvrtek Únor 8 14:30:58 CET 2001

Dobrý den,

|Myslite thready v gcc? To je spis zalezitost systemu, ne kompilatoru.

Prakticky s Vámi souhlasím. Kompilátor určitě nevycucá z prstu to, co neumí
systém. Ale může maximálně zpříjemnit práci s tím, co je.

|Normu celkem drzi, ale zkuste si v C++ treba zavolat rekurzivne main(),
|gcc to s klidem prelozi, coz by podle normy nemelo.

To je pravda, ale nedělám si vůbec žádné iluze, že to nějaký kompilátor C++
bude dodržovat. Svým způsobem je to prasečina, protože idea jazyka C bylo
nedělat žádné výjimky v pravidlech. To znamená main() je funkce jako každá
jiná, a jako taková by se měla chovat. Jinak se ztrácí glanc způsobený
jednoduchostí a univerzálností, který C a C++ má. Svůj názor na normovače
C++ už jsem ostatně napsal, někdo by jim tu hračku měl vzít, ale je to jen
můj názor.

|Myslim, ze projde :) Ja zadne extra slozitosti v C++ nedelal, ale co jsem
|potreboval, to fungovalo (i vnorene sablony). Ono by se urcite naslo neco,
|co nefunguje jak ma, ale ktery kompilator je bez chyby ze.

Díky, to je fajn zpráva.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác