Vývojové prostředí

Čtvrtek Únor 8 15:01:07 CET 2001

> Koneckonců ve verzi 5 je možnost importu z MSVC, ale pouze jednosměrná. A
> MFC je pěkně navržená knihovna, na rozdíl od VCL, kterou považuji za ukázku,
> jak se rozhraní navrhovat nemá.

	Pouze poznamka, vzhledem k tomu, ze (alespon casti) MFC jsou pristupne
ve zdrojove podobe, nekdy mam pocit, ze s C++ MFC take nema moc
spolecneho... je sice pravda, ze nejdou cestou rozsirovat syntaxi
kompilatoru, ale neustale pretypovavani, 'ukryvani' udaju ve funkcich
tak prasackym zpusobem, ze C++ kompilator proste ty chyby najit nemuze
mi take nepripada jako softwarove inzenyrstvi aplikovane na GUI
rozhranni...:-(

BTW Vazne by mne zajimalo, co se stane, az se jednou zblaznim, chytnu
C++ prekladac (IMHO CygWin) a postvu na nej zakladni programek v MFC,
ktery naincluduje stovky radku headeru a vyplivne cca 200 KiB
spustitelny soubor... resp. jsem zvedav, zda-li se preklad vubec zdari a
to diky 'norme' (kterou MFC zrovna moc necti). Zkousel nekdo MFC
knihovnu pridat a rozhranni pouzit s jinym kompilatorem nez MS VC++ 4 -
6? Vazne mne to zajima, uz jen z titulu toho, ze budu potrebovat jiste
aplikace komunikujici po Inetu s Postgresem ale musi mit 'sqele
jednoduche intuitivni' ovladani ala Word ci Visual studio... a psat to v
C... zkuste a uvidite...;-)))

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno