RH 6.2 na i815

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Čtvrtek Únor 8 15:20:11 CET 2001

MarCz wrote:

> Ceka ma instalace RH 6.2 na i815. Mate nekdo nejake zkusenosti, pripadne
> rady ceho se mam vyvarovat ?
> Samozrejmosti jsou updaty Xfree na 4.0.2 a kernelu na 2.4.1

nevím jak 6.2, ale 7.0/7.1b (potažmo rawhide) na tom funguje.
Kudzu mi našel integrovanou síťovku (3com) - funguje bez problému,
zvukovku, co je na boardu, taky našel, ale nepovedlo se mi ji rozchodit
(viz nějakej můj předchozí mail).
Kudzu z 6.2 to možná nenajde, pak bych radil buď stáhnou kudzu.*src.rpm
z RH 7.0 a přeložit si ho pro 6.2 (musíte si před tím ovšem upgradovat
rpm) nebo budete muset konfigurovat ručně. Ta síťovka používá modul
3c59x.
Mám kernel 2.4.0 a XFree 4.0.2, funguje to bez problému.

p.s.: pokud rozchodíte zvukovku, budu rád, když prozradíte, jak na to :)

Edas