Resolv

Martin Pustka Martin.Pustka na vsb.cz
Čtvrtek Únor 8 16:51:50 CET 2001

Dobry den.

> Jo ty fungujou...
> Jan Pavlik wrote
>
> Na jinem pocitaci, kde je taky linux, to funguje....
> A ja nemohu najit zadny rozdil v nastaveni....
>
> Daniel Hermit Kminek

V siti TEN-155 se podobny problem (podle priznaku) objevil take. Nektere
nameservery se nemohly doptat na nektere domeny v top-level domene .com,
protoze prislusne nameservery neposlaly (nebo nedorazila?) odpoved.
Tehdy se to resilo predavanim takto postizenych dotazu nameserverum (opet
v TENu), ktere resolvovaly bez problemu. Po nejake dobe to prestalo (a
pozdeji se zase objevilo). Pricinu - mam ten dojem - se nepodarilo
zjistit.

Martin Pustka