Mys+kolecko vyreseno, X 4.x v debianovi

David Janko djanko na infoware.cz
Čtvrtek Únor 8 16:56:44 CET 2001

Dne čt  8. únor 2001 08:54 jste napsal(a):

> omlouvam se, ze neodpovidam na vas dotaz, ale muzu se zeptat,
> jak jste dostal do potata XWindow 4.0.2? To jste z woodyho
> updatoval tu ostatni kupu baliku, nebo jste to nejak kompiloval?
> Zdravi
> Honza Marek

Odpovedi bylo nastesti dost, zrada u me byla v radku:
Option          "ZAxisMapping"          "4 5"
takhle to u me vypada a funguje:
Section "InputDevice"
        Identifier      "Generic Mouse"
        Driver          "mouse"
        Option          "CorePointer"
        Option          "Device"                "/dev/psaux"
        Option          "Protocol"              "IMPS/2"
EndSection

A X 4.0.2 jsem tam dostal takto:
1. z CD jsem nainstaloval potato
2. upgradnul jsem ho (pres apt-get dist-upgrade) na woody
3. cele jsem to pres upgrade upgradnul na unstable

S tim, ze pred dalsimi apt-get upgrade si davam pozor, abych to pripadne moc
nerozkurvil ;-).

S pozdravem

David Janko.