Zijici IP adresa

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 8 09:07:38 CET 2001

Dobry den,

uhlar na fantomas.sk napsal(a):
> [...]
>    datagrams.  To avoid the infinite regress of messages about messages
>    etc., no ICMP messages are sent about ICMP messages.  Also ICMP
>    messages are only sent about errors in handling fragment zero of
>    fragemented datagrams.  (Fragment zero has the fragment offeset equal
>    zero).
>
> Existuje sice RFC1939 (Traceroute Using an IP Option) ale je v stadiu
> EXPERIMENTAL ... takze uprimne sa priznam neviem ako presne funguje
> traceroute cez ICMP :(
>
> Yo a keby ste si precitali doc k traceroute videli by ste ze sa pouziva UDP

no, ja nechci tvrdit, ze traceroute posila jen ICMP pakety, tady
jste me presvedcili, ale proti vyseuvedenemu bych se celkem
ohradil: co ping? IMHO posila ICMP pakety s zadosti o odpoved,
ne? A na tyhle pakety se proste odpovida... (alespon jsem se na
to ted koukal v etherealu...)
Ethereal mi taky ukazal, ze traceroute opravdu pouziva UDP pakety
nekam na port > 33000.

> --
>  Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at NEXTRA, Slovakia; IRCNET admin of *.sk
>  uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
>  Fighting for peace is like fucking for virginity...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek