tv karta pod linuxem

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Únor 9 14:50:58 CET 2001

> Zdravim,
>
> mate nekdo zkusenosti s nejakou tv kartou pod linuxem? Jakej typ, jakej software, jak dobre funguje, co vsechno umi, jak snadny/tezky bylo ji rozchodit, jak dobrou potrebuje antenu... zajimaji me spis cisty tv karty, ne kombinace s grafickou (jestli vubec neco takovyho existuje)...
>
> predem diky,
>
> Bob Koutsky

Zkuste hardware.penguin.cz. Ja mam ATI TV Wonder a na takovou odpornou
pokojovou antenu chytim novu a ct1. Nicmene stejne to nepouzivam, jen
nekdy kouknu na nova-teletext. mel jsem pujcenou jinou pokojovou antenu
a chytal jsem i ct2, primu a tak, jo a mel jsem i teletext na ct1. Ta
antena co pouzivam ted hraje dost bidne a pritom vypada stejne jako ta
pujcena a ta hrala o 100% lepe.

Vanous