tv karta pod linuxem

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Pátek Únor 9 10:29:13 CET 2001

Ji?í Mlíka wrote:

>      Dobrý den
>
>      Používám Askey TView99 (smamostatná PCI karta) s chipem BrookTree 878,
> který je v linuxu podporován modulem bttv. Karta nemá chip na dekódování
> zvuku, tzn. hraje pouze mono. Obraz je bez problémů, se zvukem jsou
> obrovské problémy, při pohybu myši, "hrabání" harddisku či spuštění
> některého software (xmms, AleVT) nepříjemě chrčí. Tento problém se
> vyskytuje pouze u některých uživatelů, jiní si nestěžují. Řešení jsem
> nenalezl. Těžko říci zda tuto kartu doporučit. Pro mluví nízká cena 2700,-
> [...]

Vybiral jsem novy tuner a tento jsem mel na vyzkouseni. Nepodarilo
se mi na nem naladit jediny kanal uspokojive [na kabelu] -- budto
sel jakz-takz obraz nebo zasumeny zvuk. PAL jsem mel nastaveny
dobre. Nakonec jsem zustal u sve stare ISA ATI TV -- zadna jina
karta IMHO nema tak dobry obraz. AFAIK vsechny PCI karty zobrazuji
prokladane, coz pri rychlem pohybu dost rusi.

PS to ladeni jsem zkousel pod okny
PS2 udajne existuji dve verze -- jedna s noname chipem a jedna s 'name'
chipem, ja mel tu s noname. To 'name' si uz nepamatuju :( ale ma byt
lepsi. Viz. diskuse na tvfreak.

--

                                    Jan Klügl