rozdil v zobrazeni obsahu RPM v MC (RH 6.1 a 6.2)

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Pátek Únor 9 15:27:28 CET 2001

On Wed, 07 Feb, 2001 at 13:42:18 +0100, Peter Cernoch wrote:

> Kdyz do rpm baliku vlezu v MC 4.5.39-pre9 (RH 6.1cz) tak
> muzu v pohode brouzdat adresarovou strukturou.
> Kdyz totez udelam ve verzi 4.5.51 (RH 6.2cz) tak mam
> pristup pouze do adresare s informacema o baliku.

> Koukal jsem se do souboru mc.ext (jestli si dobre pamatuji tak v
> /usr/lib/mc), ale obsah polozek  "rpm" je v obou pripadech stejny, tj.
>
> #rpm
> regex/\.rpm$
>     Open=%cd %p#rpm
>     Install this RPM=rpm -i %f
>     Upgrade this RPM=rpm -U %f
>
> Tento problem bych rad vyresil tak aby se mc choval
> [...]

Ak ide o potrebu co najrychlejsieho preskumania obsahu baliku
z jeho hlavicky, tak najlepsie je pridat pred riadok s Open...
polozku View napr. s takymto obsahom:

  View=%view{ascii} rpm -q -p -i --changelog --scripts --triggers -l %f

a pozerat sa na to cez F3. Podobnym sposobom sa daju umravnit
aj dalsie konfiguracne subory programov (mailcap, lesspipe.sh atd.),
ktore su v povodnom nastaveni trochu spartanske.

Rpm je inac obzvlast siroko konfigurovatelne, a komu napr. nestacia/
nevyhovuju aliasy v /usr/lib/rpm/rpmpopt, tak si moze dodefinovat
vlastne.

Peter