LF na CRLF

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Pátek Únor 9 17:47:23 CET 2001

aldrtik na my-deja.com wrote:

> PS. Zapomnel jsem na maly detail:
>
> - nektere ze souboru jsou OK a CRLF maji.

Co treba takhle:

#!/usr/local/bin/tcsh

foreach ff ( `find ./ -name \*\.txt` )
    dos2unix -ascii $ff $ff
    unix2dos -ascii $ff $ff
end

Ja moc neumim sh nebo bash, tak takovehle veci delam v tcsh.
dos2unix vam "zmrsi" i ty dobre
unix2dos vam vsechno spravi (kdybychom pustili jenom unix2dos, tak by
vam pridal dalsi CR tam, kde to nechcete).

Vyzkouseno na Solarisu, v Linuxu by to melo chodit taky. Jenom si zmente
cestu k tcsh.

A pro *.htm obdobne.

Hanka

P.S. Nejde mi odpovidat z newsu, musim to poslat jako dopis do listu. Je
to jenom muj lokalni problem nebo to nejde vubec?
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University