KOMERCE: Monitory pro Linux (spokojen)

w na linux.fjfi.cvut.cz w na linux.fjfi.cvut.cz
Pátek Únor 9 22:03:38 CET 2001

V archivu najdete mail, kde pan Vesely z Brna nabizel
stare 19" monitory (Sun, r. v. 1991-1993). Tusim za osm tisic.
Slevili na ctyri --- jeden jsem koupil (maji jich hafo) s tim,
ze napisi do konference, co si o nem myslim.

Udane parametry (viz nize) odpovidaji.
Monitory nebyly, jak bylo uvedeno v nabidce, repasovany,
jinak aspon ten, co mam je bajecny a jsem velmi spokojen
(po dvou mesicich).

Parametry:

19" Sun s fixne nastavitelnou frekvenci (ladi se paratkem)
mezi 70 a 75 Hz. Max dosazene rozliseni 1024x768 na 75 Hz.
VGA konektor. Neni pozorovatelne vypaleni, trafo je pevne.
Po nejakych peti minutach zahrivani slusna barevna
konvergence.

S prodejci se da rozumne dohodnout a davaji zaruku.

Pekny den a sorry za komerci

Vaclav Stepan
---
Vaclav Stepan