OT: DocBook

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Sobota Únor 10 10:42:29 CET 2001

    ph> vrele doporucuji editor Lyx, coz je WYSIWYM (what you see is
    ph> what you mean) editor, jakasi nadstavba nad TeXem.

Lyx může být dobrý pro psaní vlastních dokumentů, ale pro psaní
dokumentace je zcela nevhodný (vycházím z předpokladu, že s dokumentací
bude potenciálně někdy pracovat i ještě někdo jiný než její původní
autor).  Pokud je mi známo, s dokumenty v Lyxu lze rozumně pracovat jen
v Lyxu -- exportovaný formát není příliš vhodný pro následné ruční
rozšiřování dokumentace a navíc po jeho editaci jej Lyx již nemusí být
schopen znovu načíst.

Lépe je používat dokumentační nástroje, které nejsou vázány na konkrétní
editor.  V současné době jsou asi nejpraktičtější již zmiňované DocBook
a Texinfo.

Milan Zamazal

--
Here is my advice, don't try to program the bleeding edge for the
general populace unless you really, really, really like migraines.