maximalni velikost pameti pro 1 proces na 2.4.x

fuf na fuf.sh.cvut.cz fuf na fuf.sh.cvut.cz
Sobota Únor 10 22:26:24 CET 2001

 dobry den,

   mohl by mi zde prosim nekdo rici, jake je omezeni velikosti pameti pro
 1 proces v kernelu 2.4.x? stava se mi totiz, ze na masine se 4gb ram se
 zakompilovanou podporou pro 4gb zacne kswapd vyvadet jako divy (zrat asi
 50% jednoho cpu), kdyz ma nejaky proces nad 1gb.
   vim, ze u 2.2.x to bylo tak, ze adresovatelne maximum bylo 4gb, z toho
 max 1gb na proces a 3gb pro swap a podpora 2gb tam tam byla udelana
 zmenou tohoto pomeru na 2:2.
   vite nekdo, jak je to u 2.4.x?

	dekuji,
--
			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)