src.rpm od SuSE baliku

Sobota Únor 10 22:55:05 CET 2001

On 7 Feb 2001, Pavel Janík ml. wrote:

> jak jsi přišel na to, že jsou mezi binárkami?

Kdyz je to v adresari pod i386 a ve vsech ostatnich adresarich jsou
binarky... Kdyz budu mit sidliste, kde ve vsech domech bydli treba
Arabove, akorat v jednom napr. Cinani, tak taky reknu, ze ti Cinani
bydli mezi Araby, ne? :)

> To zq je název série a znamená to německy zdrojové balíky.

To mozna ano, ale kolik lidi neco takoveho napadne? Ja bych to nenasel,
kdybych uz nebyl nauceny, ze kdyz selhava veskera logika, tak se musi
zkusit moznosti, co vypadaji naprosto nelogicky.