Asus A7V + PromiseATA100 + patch = neuspech

Jan Kovář webmaster na novibra.cz
Neděle Únor 11 13:46:40 CET 2001

Dobry den.
Stahnul jsem nejake ty Hedrickovy patche. Nebyla tam ani zminka, co s tim
udelat. Tak jsem se podival do manualu patch a zkusil jsem to. Zahlasilo to
jenom:
patch: **** strip count num is not a number
coz nevim, jestli je dobre nebo spatne. Nic mi to nerika. :-( V adresari
/dev/ vidim nejake hde, hde1, hde4, hde5 ..., hdf, hdf1,... atd.
Zkusil jsem tedy pripojit novy disk na ten Promise radic. Bios radice jej
nasel. System nabootoval (ovsem z jineho disku (coz je dobre)). Zkusil jsem
namountovat ten novy disk a reklo mi to:
mount: the kernel does not recognize /dev/hde4 as a block device
       (maybe `insmod driver'?)

Nasel jsem si manual insmod, ale stejne z toho nejsem moudry. Muze mi nekdo
poradit, co mam s tim delat? Pokud mozno blbuvzdorne.

Diky

Honza