OT: DocBook

Tesmail vondra na tesmail.cz
Neděle Únor 11 14:35:55 CET 2001

On Sun, 11 Feb 2001 06:57:44 +0100, Jindra Vavruska said:

> Dne Po, 05 úno 2001 jste napsal(a):
>  >
>  > Používá se mj. v LDP, dokumentace k FreeBSD, k PHP, ...
>  >
>  > > Můžete mě jenom nasměrovat, v čem by bylo vhodné psát dokumentaci třeba pro
>  > > Linuxové programy, jsem v tomto začátečník.
>  >
>  > V DocBooku, v čem jiném ;)
>
>  Existuje na to nejaky editor krome emacsu? Kdyz nemam s DocBookem prakticke
>  zkusenosti, pise se to dost spatne v keditu apod. Pripada mi jako by existovaly
> [...]

Taky jsem se o to zajimal, ale primo "DocBook" editor jsem nasel jenom jeden -
Conglomerate. Nicmene se mi prilis neosvedcil - neslo mi v nem psat, jenom se
daly definovat tagy (nacte se soubor + definice, oznaci se kus textu a priradi
se tag), coz neni dost. Dal jsem se tim nezabyval, ale je to jedna z prvnich
verzi, takze snad nekdy priste...

Nicmene by na to mel stacit libovolny XML editor, pokud se nepletu. Jaky
doporucujete?