dlouha odezva FTP

DaMNeD lek.pbpe na cbox.cz
Neděle Únor 11 17:32:47 CET 2001

dobry den,
nainastaloval jsem si Red Hat 6.2 CZ
po zapnuti "smb" v ntsysv se mi pri startu systemu kousal sendmail, a
linuxconf startoval hrozne dlouho.
na radu petra sobana jsem upravil soubor /etc/hosts, a vse bylo OK (diky)

nicmene stale me trapi FTP.

pokud zadam "ftp 127.0.0.1", tak mi ftp vypise:

" Connected to 127.0.0.1. "

a trva asi minutu, nez se konecne pripoji ...

pokud zkusim telnet nebo ssh, tak vse probehne okamzite

stajny problem mam s programem "pine".  jako adresata zadam uzivatele, pine
spravne vyplni jeho jmeno a domenu, ale po odeslani program vypise:

" Sending mail :  0 % "

a opet trva asi minutu, nez se dopis odesle.

ve sve predchozi instalaci Red Hatu jsem tyto problemy nemel ( pouzivam
stejny hw_ rtl8139 )

nejspis bude chyba nekde v konfiguraci.  jsem z toho jeste trochu billg.
posilam vam alespon muj /etc/hosts, jestli je OK.

169.254.74.90       jirka_comp.net     jirka_comp
169.254.132.203   petr_comp.net     petr_comp
127.0.0.1               localhost.localdomain     localhost

predem diky za pomoc, cezi