OT: modem 56k

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Únor 11 19:37:47 CET 2001

On Sun, 11 Feb 2001, Pavel Trefny wrote:

> Zdravim,
> mam problemy s pripojenim na net (beru vseobecne vsechny poskytovatele).
> Modem vytoci snazi se spojit, ale nerosviti se ledka OH takze to utne.

Proč to utne ? Špatné heslo - uživatelské jméno ?
Spadne to kdy ? Hned po tom co to zvedne protější modem, po tom co se
snaží domluvit, po ověření hesla.
Co máte v logu od spojení ?
Máte správné heslo a jméno v /etc/ppp/chap-secrets, /etc/ppp/pap-secrets ?
Co nastavit rychlost na 33k na pevno i potom to spadne ?

> Takhle nekdy zkazim az 6 impulzu.

Ono se ještě počítá na impulzy ?
Po šestém spojení to proběhne OK ?
Na jaké rychlosti se to potom spojí ?
Pokud na nějaké malé - nekvalitní linka.

> Nevite nekdo co stim je ?

Nejede mi auto co stím ?

> Modem GVC 56k ext., V90,Rockwell
> Dekuji za pomoc
>
> --
> S pozdravem
> Pavel Trefny

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.