src.rpm od SuSE baliku

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Únor 11 18:00:15 CET 2001

On 11 Feb 2001 16:48:42 +0100, Pavel Janík ml. wrote:

: To jo, ale když na tom sídlišti bude napsáno: "Sídliště", tak nemůžeš říct,
: že ti Číňani žijí na "Arabském Sídlišti"... :-) Je to pravda?

No, viem o par ciganskych sidliskach, ktore tak pravda
v mapach pomenovane nie su :-)

:    > To mozna ano, ale kolik lidi neco takoveho napadne? Ja bych to nenasel,
:    > kdybych uz nebyl nauceny, ze kdyz selhava veskera logika, tak se musi
:    > zkusit moznosti, co vypadaji naprosto nelogicky.

: Uživatelé SuSE Linux samozřejmě nemusí nic napadat, oni si to přečtou
: v manuálu nebo README.

Faktom je, ze najst nieco na CD-ckach SuSE je trochu problem
a narazil som na to aj ja - tu by asi bolo co zlepsit.
Manual som pochopitelne necital, taketo operacie by snad
mali byt intuitivne...

Zdravi
--
                                        Stano