RTNETLINK - invalid argument -CBQ

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Neděle Únor 11 22:26:03 CET 2001

Jan Povolny wrote:

> ------------------------
> [root na andrew cbq]# /etc/rc.d/cbq.init start
> RTNETLINK answers: Invalid argument
> RTNETLINK answers: Invalid argument
> ------------------------

Koukal jsem zase do dokumentace - novejsi verze ten tvrdi, ze takovahle
hlaska znamena, ze v je jeste treba zapnout v jadre
CONFIG_IP_MULTIPLE_TABLES (zapnout advance router a pak se zobrazi Fast
network address translation, coz je presne ono).

> Podsit 192.168.2.0 na gate na virtualni sitovce eth0:1, snad neni problem v
> tom. Nebo ano?

Tohle opravdu nevim, ten skript neznam, hral jsem si primo s tc a ip
utilitkou a na aliasovanem rozhrani jsem orez nezkousel.

	Jarda Stribrsky

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !