awk a jiny program

pavel hampl hampl na gncz.cz
Pondělí Únor 12 09:30:48 CET 2001

So, 10 úno 2001 - Alexandr Malusek:

> Da se to udelat pres pojmenovane roury (named pipes), ale to neni
> zadna specialni vlastnost AWK.

Pres pojmenovane roury umim odesilat vicenasobny vystup NEBO cist
vicenasobny vstup (tedy vice radek), ale ne OBOJI najednou.
Mam na mysli nejakou konstrukci typu

command="jmeno prikazu s parametry"
print cokoli | command | getline

Vim ze funguji postupy

print cokoli | command  # pro volani programu a odeslani dat do nej
command | getline       # pro volani programu a nacteni jeho vystupu

ale neumim to dat dohromady, aniz bych nespustil dva procesy a do
jednoho sel vstup a z druheho se bral vystup. Takhle mi to zatim
funguje. Proste je to stejne jako se soubory. Nemusu otevrit soubor
jako soucasne vstup i vystup, ale musim ho mezitim zavrit. To mi ale
v pripade pajpy skonci dosavadni proces a otevre novy stejneho jmena.

PHampl

Pavel Hampl (GWP)
GN Resources (CZ) s.r.o.
Ve smeckach 22