LDAP - OpenLDAP

Jan Kurik kurik na amis.cz
Pondělí Únor 12 09:16:52 CET 2001

Dne Po, 12 úno 2001 jste napsal(a):
> Zdravim vsechny,
> mate nekdo zkusenosti s LDAP a softwarem OpenLDAP ?
> 1) back-sql s podporou mysql,  DB/2 pripadne jinymi  databazemi. -
> replikace takovychto LDAP databazi

  Replikace pres slurp jo, ale back-sql nepouzivam.

> 2) funkcnost ruznych sluzeb s podporou LDAP, napriklad SAMBA, qmail,
> wu-ftp, Apache, squid, atd.

  U nas pouzivame OpenLDAP na emaily, pres sendmail. Chtel jsem rozjet i
Sambu proti LDAP, ale kdyz jsem koukal, co vse se musi v Sambe opatchovat
a upravit, aby to fungovalo, tak generuju radsi smbpasswd z LDAP pomoci
scriptu.
  Taky to pouzivam v PHP na overovani uzivatelu.

> 3) propojeni na adresarovou sluzbu Outlook Expres, Netscape Messenger,
> Web a dalsi.

  Outlook neumi s LDAP spolupracovat vubec, Outlook Express sice jo, ale
mizerne. V Netscape Messanger se da celkem dobre pouzit LDAP jako
centralni adress-book ( ale podarilo se mi ho rozchodit pouze read-only ).
Co se tyce roamingu, tak castecne to funguje, ale chce to dopsat vlastni
schemata do OpenLDAP a ani tak mi to nechodi na 100%.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>