Driver disk pro AHA 154x

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Pondělí Únor 12 12:40:18 CET 2001

Zdravim vsechny.
Muzete mi nekdo poradit jak vytvorit korektne disketu s ovladaci pro AHA
154x? Pokousim se instalovat RH 7.0 CZ na stroj, jehoz CD-ROM mechanika
visi prave na SCSI radici AHA 1542. Takze provedeme boot z disketky,
vlozime CD1 a system se casem zepta na typ SCSI radice pro CD-ROM. A
protoze AHA 1542 jiz neni v predpripravene nabidce, musim mu dat disketu s
ovladaci. Vytahl jsem .o soubory pro 1542 z rpm balicku kernelu 2.2.16-22 a
dal je na disketu, ale instalak mi ji nechce uznat. Nemate nekdo odkaz na
nejaky ten Driver-Disk HOWTO?

Predem vsem diky.
Michal Vymazal