LyX pro wokna

pavel hampl hampl na gncz.cz
Pondělí Únor 12 13:50:40 CET 2001

zdravim vespolek,

po nekolika dnech zkouseni a dotazu se mi podarilo spustit LyX v
MSWoknech, takze funguje snad stejne jako pod linuxem, pise v
isolatin2, dokumenty ma, co jsem zkousel, win/lin kompatibilni.
Takze doporucuji. Konecne mam slusny editor dokumentu nad LaTeXem,
ktery se da uzit i pod Windows. Pracuje pod cygwin, da se najit na

http://www.fh-hannover.de/mbau/tim/hentschel/lyx/index.htm

je potreba stahnout soubor lyx116fix1.zip

Pokud se stane, ze pri prvnim stisknuti nejake klavesy lyx zatuhne,
potrebujete si stahnout jeste soubor x11_old_files.zip, kde jsou
strsi soubory, se kterymi to funguje dobre.

Samozrejme potrebujete X-server pro win. Zkousel jsem doporuceny
win-x od StarNetu, ktery ale mel tak zprasenou ceskou klavesnici, ze
jsem se uplne podesil. Pak jsem zkusil ReflectionX, do ktereho jsem
dodal linuxove isolatin2 type1 fonty. Ceska klavesnice tam pracuje
dobre bez pripominek.

Protoze je to nad LaTeXem, potrebujete i Latex pro win, na ktery je
na strance aky odkaz. Instalace bez problemu.

v LyXu se musi nastavit v Preferences-language ceska keymap, ale
pozor, je quertz, lepe pouzivat czech-progr keymap. Pokud se nastavi
prvni a druha keymapa, tak se prepina "Meta-k t", "Meta-k 1" a
"Meta-k 2".

Obavam se, ze je to dost Xaoticke, pripadne dotazy zodpovim, co budu
vedet.

PHampl

 --
Pavel Hampl (GWP)