percraid a kernel > ako 2.2.16

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Pondělí Únor 12 12:47:56 CET 2001

> Od:     Patrik Rybar <rybar na datalock.sk>@ern.kit.vslib.cz 08.02.2001
12:51:58

>redhat 6.2
>server dell pe4400
>raid  perc 3/di
>problem:
>potrebujem tam dat vyssiu verziu kernelu ako je 2.2.16 a trosku ho
>upravit
>pre potreby oracle
>lenze Dell nema source driveru k tomuto radicu
>odpoved support Dell-u :  dajte tam RH7  (no nezabili by ste ich ?)
>allan cox tvrdi, ze aj dostal od dell-u percraid , ale obsahovali /..
> [...]

Odpoved se Vam asi nebude libit:(-

Dell zadne novejsi ovladace nema a dela mrtveho brouka. Na stejny problem
        jsem narazil jiz loni v listopadu a od te doby si se mnou hraji na
        schovavanou. Pravdou je, ze v 2.2.18-pre3 nekdo (tusim, ze Alan
        Cox) jejich ovladace vyradil a jiz je nevratil zpet. Jedinou cestou
        je prinutit Dell, aby se urychlene zacali starat o napravu. Pokud
        to nepujde po dobrem, pak zrejme pomuze jedine vize poradne ostudy.
        Smutne.

Michal Vymazal