Nastaveni tiskarny v redhatu

Pondělí Únor 12 14:07:39 CET 2001

On Mon, 12 Feb 2001, Zdenek Svarc wrote:

> na konci instalace redhatu se vas instalacni program zepta, jestli
> chcete nainstalovat tiskarnu. Jak se da tenhle program spustit pozdeji
> ?? Nemuzu prijit na to, jake ma jmeno. Rucne editovat printcap se mi
> tedy nechce, xka na tom stroji nemam (printool), takze bych jeste mohl
> prihrat plugin do linuxconfu.

Hmm, tiskarny jsem si v instalacnim programu nevsimnul. Asi to bude tim,
ze skutecne existuje jen verze pro Xy. Nicmene printcap muzete vygenerovat
nekde jinde a prenest ho na cilovy stroj. Budete jeste potrebovat
vytvorene /var/spool/lpd/* adresare.

Pro generovani bitmap z PS pak taky GhostScript.

Taky by slo pustit ten printtoll pustit na tom stroji a displej nasmerovat
na jinou masinu s X serverem.

--
                        Milan Kerslager