sshd server pres xinetd (RH7.*)

Pondělí Únor 12 16:24:51 CET 2001

On Mon, 12 Feb 2001, Martin Sitar wrote:

> potreboval bych vedet, zda nekdo spousti sshd server pres xinetd,
> pokud ano, tak jak vypada jeho xinetd.conf.

SSHD potrebuje pro spousteni pomoci inetd parametr -i. Ja bych ho ale
spoustel rovnou pri startu, protoze neni duvod to delat jinak. Pokud se
nebude pouzivat, tak se cely vyhaze z pameti a nebude zaclanet. Na druhou
stranu si vygeneruje pri staru klice, takze to nebude zdrzovat pri
kazdem spusteni z inetd. Zkusmo bych to videl na asi tohle:

/etc/xinetd.d/sshd:

service sshd
{
        disable = no
        socket_type             = stream
        wait                    = no
        user                    = root
        server                  = /usr/sbin/sshd
        server_args             = -i
        log_on_success          += DURATION USERID
        log_on_failure          += USERID
        nice                    = 10
}

Je to opsano podle konfigurace wu-ftpd.