OT: DocBook

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Únor 12 17:17:29 CET 2001

On 12/02/2001, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> Neodpustím si jenom poznámku, že půlka konvertorů pracuje přes TeX,
> takže jsem se dostal z bláta do louže. A to jsem se chtěl toho TeXu
> zbavit.

S tim bych radeji moc nepocital. Paklize ma program vystup do PS nebo
PDF, je za tim obvykle TeX. Asi proto, ze kvalita jeho vystupu je jedna
z nejlepsich.

> Abych se přiznal, tak se mi vzhled dokentů, které generují standardní
> DSSL šablony moc nelíbí. Mým snem je napsat si šablony svoje vlastní.
> Nevíte, kde je slušně popsáno DSSL? Zatím se mi zdá, že se to hodně
> podobá LISPu.

Mrknete na http://www.w3.org/International/obtainDSSSL.html

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka