VGA=ASK

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Únor 12 17:20:38 CET 2001

Daniel Kmínek <kminek na mite.cz> wrote:
 : Dobrý den,

 : Když v lilo přidám řádek vga=ASK mohu pak vybírat počty řádků a sloupců.
 : Jenže v  dokumentu Framebuffer HOWTO je popsáno, že se má objevit nabídka rozlišení.

naozaj?
mne sa zda ze sa tam objavia iba zakladne video mody (aspon pred par
mesiacmi ked som pouzival framebuffer to tam bolo)

 : Tedy možnost zadat treba VGA=0x303 a bude to 800x600 v 256 barvach. Jenze to mi nejde.
 : Muze mi prosim nekdo poradit co asi delam spatne ze se mi tyto moznosti rozliseni nechteji zobrazit ?
 : (Framebuffer zapnuty mam)

 aj ked as nezobrazia, je mozne prislusne cislo zadat a malo by to
 fungovat

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |