OT: DocBook

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Únor 12 18:30:43 CET 2001

Robert Vojta wrote:

> # Hm, idea je velmi dobra (ostatne s nou neprisli prvi), ale doxygen
> # mi na rozsiahlejsom projekte najprv zozral par desiatok MB pamati,
> # potom sa na par minut zamyslel a nakoniec spadol. Islo sice o verziu
> # skompilovanu pre Windoze, ale obavam sa, ze ta sa od
> # Linuxovej prilis lisit nebude.
>
>   Co je rozsahly projekt (u Vas)? Projekty citajici ~40000 radku to zvlada
> naprosto bez problemu, u mensich projektu ~20000 si to ani neskytne a
> vetsi jak ~40000 radku sem nezkousel. Posledni verze funguje naprosto bez
> problemu (na linuxu, jak na windows nevim).

Prave jsem tim prohnal cca 11MB zdrojaku s generovanim vystupu pouze HTML a
trvalo to:

[libor na lch prac]$ time doxygen odin.conf >/dev/null
89.93user 2.56system 1:34.53elapsed 97%CPU (0avgtext+0avgdata 0maxresident)k
0inputs+0outputs (475major+22393minor)pagefaults 0swaps

RH 6.2cz na pIII/500 + 384MB ram

Takze, je to celkem pouzitelny i na celkem velky veci...

Libor Chocholaty