Tablet

Jan Liska lisak na infonet.cz
Úterý Únor 13 08:11:57 CET 2001

On Sat, 10 Feb 2001, Miroslav Pragl wrote:

> pridavam se k dotazu - mate nekdo wacom graphire? je to jen hracka nebo se s
> tim da i neco malo delat?

Ja ho mam uz cca pul roku (verzi pro serial) a jsem s nim moc spokojeny,
IMHO ma vsechny funkce ktere by clovek od A6 tabletu cekal. Pro
profsionaly by byl asi moc maly, ale to je zase jasne na prvni pohled...

Co se rozchazeni pod linuxem tyce, chodi mi tam lepe nez ve Win ;)
(driver z http://www.lepied.com/xfree86/), pravda, po urcitych problemech:
Musel jsem downgradovat z Xfree4.0 na Xfree3.3.6 (pod ctyrkama fungovalo
jenom pero bez tlaku, mys nebo guma poslaly Xserver dolu - ale to je uz
pul roku, tedy) -- ve 3.3.6 chodi vsechno jak vino, Nejakou dobu se mi
sice klepal kurzor, ale po nastaveni thresholdu na -280 to chodi tak, jak
bych si predstavoval.  Jedinou vyjimkou je tedy kolecko od mysi, ktere v
nekterych programech chodi bezvadne (ve vsech gtk-linked a v rade jinych)
a nekde proste ne (Netscape4, pritom kolecko na mysi od Geniusu mi tam
chodilo) -- ale rekl bych ze je to spis chyba tech programu.

Jeste kdyby tak existovalo nejake solidni vektorove kreslitko... nechce se
mi davat $200 za Corel.

Lisak

--
Jan Liska - Lisak / lisak na infonet.cz / ICQ#: 34607228
PGP key: http://lisak.infonet.cz/pubkey.pgp