MySQL a charset=czech

Kamil Juřík, AFX jurik na afx.cz
Úterý Únor 13 09:25:01 CET 2001

Vazeni,

mam dotaz ohledne MySQL s podporou CZ.

Stahl jsem si balicek rpm mysql-3.23.32.src.rpm.
Pridal jsem prepinac --with-charset=czech a ponechal jsem prepinac --with-extra-charsets=complex
Kompilace probehla v poradku.
Spusteni MySQL opet bylo v poradku, ale pri pripojeni na MySQL pres php4 zacaly se vypisovat chyby v IE5 a to: Warning: Can't initialize character set 2 (path: default).. dale pokracuje cesta a soubor php4, ktery se pripojuje k databazi.

V logu Apache byl zaznam: .File 'NONEXISTENT/charsets/?.conf' not found (Errcode: 2)
.Character set '#2' is not a compiled character set and is not specified in the 'NONEXISTENT/charset

LINUX =   RedHat 6.2 CZ
MySQL =  mysql-3.23.32
Apache = apache-1.3.12-4cs
PHP4 = php-4.0.4pl1-2

Byl by ochoten me nekdo popostrcit dale.

Dekuji