up2date problem Was Re: POZOR! ...

Úterý Únor 13 12:02:33 CET 2001

On Sun, 11 Feb 2001, Jaroslav Stribrsky wrote:

> standardne delam vsechny updaty rucne, ale chtel jsem zkusit i "pokrok"
> - programek up2date. Bohuzel jsem narazil. Mam RH6.1CZ, ktery jsem
> postupne ruznymi updaty privedl nekam na pomezi mezi RH6.1 a RH6.2
> (odhadem tak RH6.17 :) ). Stahnul a nainstaloval jsem prislusne
> programky podle doporuceni a toho jak rvalo rpm-ko, zaregistroval se u
> RH a zkusil pustit up2date -u -d .... . Bohuzel jsem se od programku
> dozvedel, ze:

Jo. To jsem dostal u starsich taky a na dotaz mi odpovedeli, ze to pro
starsi nema fungovat. Bud updatujte na 6.2 nebo to zkuste ozulit.
Informace, ktere se odesilaji na server jsou v souboru:
/etc/sysconfig/rhn/systemid a verze se bere z /etc/redhat-release, takze
by mozna stacilo aktualizovat nejprve "jen" balicek redhat-release.

--
                        Milan Kerslager