Instalace Star Office 5.2

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Úterý Únor 13 14:13:27 CET 2001

> Od:     Libor Chocholaty <chocholaty na gncz.cz>@gncz.cz 13.02.2001 13:53:37

>Stahoval jsem ten jeden velky soubor. Ma 85267160 B, jmenuje se
>so-5_2-ga-bin-linux-en.bin. Proc to tedy vystavuji. Pak to clovek musi
>stahovat dvakrat a jeste je s tim sposta rezije.
>Diky za radu, zkusim to nejdrive s temi prvnima dvema.

Radeji opatrne. Mate dve moznosti, jak si stahnout instalacky SO 5.2
a) Stahnete si jeden asi 85 MB soubor a muzete instalovat.
b) Stahnete si deset dilcich binarek, pricemz jedna z nich je spustitelna a
muzete instalovat.

Metoda za a) je sice prehlednejsi, ale tak od 128 kbit/s pevne linky.
Metoda za b) je urcena pro uzivatele modemu (tech asi 9 MB po modemu se
prezit da).

Pokud jste tedy stahoval za a) pak by to melo jit nainstalovat. Pokud ne,
pak je ta stazena binarka naborena a radeji bych ji zverifikoval/stahnul
znova.

Michal Vymazal