Kernel?????

Stepan Liska lisks9am na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Únor 13 14:37:49 CET 2001

  Zdravim,

Stanislav Meduna wrote:
> Ja som povodnu otazku pochopil najma ako ci pouzit jadro z distribucie,
> alebo si (to iste) jadro sam skompilovat. A az na vynimky si myslim,
> ze poznatelna zmena sa tym dosiahne len zriedka. Prechod na 2.4
> by som este tym, ktori sa musia pytat :-), neodporucal.

  myslim, ze s posledni vetickou celkem souhlasim az na jednu malickost.
Obcas muze byt zadouci nejaky ovladac (ne)zahrnout primo do jadra.
Napriklad ja si obcas potrebuji zahrnout ide-scsi kvuli vypalovacce,
abych nemusel sachovat s modules.conf. Dokud jsem mel paralelni zipku,
tak to byl pro mne jediny zpusob, jak se elegantne vyporadat se dvema
scsi_hostadapterama.

  Dalsi veci souvisejici s modulama je, ze to muze za urciteho stavu
veci hodne pomoct s pameti. Pokud mam stary ubohy serverik s malou
RAMkou a chci ho vetsinu casu behat treba jako maskaradu, ale obcas tam
chci i neco vic, tak je dobre mit temer vsechno v modulech a hodne volne
pameti.

  To jen tak na okraj.

  Stepan.