Instalace Star Office 5.2

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Úterý Únor 13 15:57:33 CET 2001

>Od:      Libor Chocholaty <chocholaty na gncz.cz>@gncz.cz 13.02.2001 14:29:44

>Stahoval jsem za a), co myslite verifikaci? A jak to udelat? Mate md5
hase?
>Najdou se u Sunu na webu? Ja je nenasel.

Md5 hashe nemam a na webu sun.com jsem je rovnez nenasel. Ale mam ten
        pocit, ze ta binarka by si po spusteni mela
jako prvni vec udelat verifikaci sama.

Michal Vymazal

P.S. Uz to tu nekdo mezitim psal. Ta velka binarka (tedy za a) by mela mit
        okolo 98 MB, takze ji zrejme nemate celou.