X se mi kouse

DaMNeD lek.pbpe na cbox.cz
Úterý Únor 13 16:44:39 CET 2001

dobry den,
dnes jsem zpr(ovo)znil X Window (Red Hat 6.2 CZ ,  XFree 3.3.6)
S3 Trio3D delalo trochu trable, ale uz to slape, jenze ...

kdyz rozjedu X (startx nebo xinit), vse nabehne OK.  pak je vypnu, a kdyz je
rozjedu znovu, rozhodi se grafika a masina se kousne (nefunguje
Ctrl+Alt+BackSpace ani +Del)

takze kdyz chci znovu do X Window, tak musim restartnout celou masinu (asi
trpim syndromem win_shit)

(nejspis by stacilo restartnout jenom nejakou sluzbu - nevite jakou ?)

neni treba problem s /etc/X11/XF86Config ?    dival jsem se dovnitr, a mel
jsem tam nejaky blbosti ...

diky, cezi

ps_ nemate prosim nekdo fungujici X se S3 Trio 3D ,  4 MB ?  byli byste tak
hodny a poslali mi vas XF86Config (nebo jak se to menuje), jeste z ty
konfigurace nejsem moc chytrej, ...
diky