SLT: Jeste je nekolik volnych mist

Petr Knapek knapek na knapek.pvt.net
Úterý Únor 13 17:14:58 CET 2001

Dobrý den Dane,

> [...]
    DO> pristylkach.

    DO> Proto vyzyvam pripadne dalsi zajemce o ucast, aby mi napsali a
    DO> dohodneme se na podminkach jejich ucasti.

    DO> S pozdravem Dan Ohnesorg

    DO> -- ________________________________________ DDDDDD DD DD Dan
    DO> Ohnesorg, supervisor on POWER DD OOOO Dan na feld.cvut.cz DD OODDOO
    DO> Dep. of Power Engineering DDDDDD OO CTU FEL Prague, Bohemia OO
    DO> OO work: +420 2 24352785;+420 2 24972109 OOOO home: +420 311
    DO> 679679;+420 311 679311 ________________________________________

    DO> Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.

hovořili jsme spolu před chvílí telefonicky ohledně SLT 2001 semináře,
zajištění účasti pro 3 nečleny s platbou v hotovosti při příjezdu
(čtvrtek).

Jedná se o tyto lidi:

Michal MÜhlpachr
ing. Zdeněk Pavlas
Petr Knápek, Ph.D.

V úterý 13.2.2001 po 17. hodině byli tito lidé zaregistrováni přes
webový interface.  Rád bych vás poprosil o potvrzení registrace pro výše
jmenované lidi do 15.2.2001 (12:00), abychom tam nejeli náhodou
zbytečně.

Děkuji, s pozdravem

Petr Knápek
--
Petr Knápek
NEXTRA Czech Republic, s.r.o., Hlinky 114, 603 00 Brno, Czech Republic

"Perl is worse than Python because people wanted it worse."
Larry Wall, 14 Oct 1998