Spadnuti instalace RedHatu

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Úterý Únor 13 20:07:32 CET 2001

On 13 Feb 2001, Cernohorsky Jakub wrote:

> Nektere starsi desky mely problem s detekci vetsiho mnozstvi
> pameti. Proto jsem pouzil radu, ktera se uz nekde vyskytla a
> pouzil parametr mem=192MB. Pak uz to bezelo dobre, ale po chvili
> vzdycky to spadlo s hlaskou ... kernel ... page fault ... virtual
> address. Mohl by nekdo poradit cim to je? Pritom to neni stary
> pocitac (deska SOYO 5EHM, K6-III, 192MB pameti).

Ted si nejsu jistej, ale poznalo to tu pamě» ?
Nemá tam být pouze mem=192M bez toho B a máte tu hodnotu spočítanou
správně ?

PS. Koukal jsem se do své knihy a tam je psáno pouze "k" a "M".

|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.

Daląí informace o konferenci Linux