Sawfish a focus

David Kalita xkalitad na den.sin.cvut.cz
Úterý Únor 13 20:04:44 CET 2001

Dobry den

Mam problem s focusem v Sawfish + GNOME. Kdyz totiz zavru okno tak se mi
focus nastavi na Panel (GNOME). Chtel jsem se zeptat jestli je tam nejaka
volba (ja uz jsme vyzkousel vsechno mozny) jak nastavit se focusy
predavaly jen mezi okny a nedaval se panelu (tam je mi nanic). Pokud se
precvakavam mezi okny tak tam predavani focusu funguje. Jenze mam maly
monitor a tak se spise precvakavam pres (minimalizace, maximalizace -
gnome tasklist). A prave kdyz si jedno okno zavru a pres gnometasklist
otevru jine tak se mi po jeho zavreni hodi focus na panel. V
enlightenmentu to beha v pohode.

Napadlo me nejak (poradili mi) upravit si udalost, ktera je povesena na
minimalizaci (zavreni) okna. Jenze se mi to nechce studovat (Lisp mi
prilis k srdci neprirostl).

Neresil jste nekdo podobny problem a nevyresil ?

--
David Kalita [EZaSIN]Chicken
kalitad na centrum.cz